Online aktivist i stručnjak za nove medije Marko Rakar smatra da se HDZ u ovom slučaju ponaša izuzetno racionalno i pametno, što se tiče marketinga.
I PLENKOVIĆ SE POHVALIO FOTKOM S GOTOVINOM: Šef HDZ-a večer je proveo u društvu generala
"Jedna ovakva kampanja ne košta previše, riječ je o nekakvim desecima tisuća eura za cjelokupne akcije. Ako se zna da jedna reklama ispod minute prije dnevnika na televiziji košta i do 20.000 kuna, jasno je kako su ovdje za relativno mali iznos uspjeli postići veliku zamjetljivost", smatra Rakar.
'Marketinški progresivniji i od SDP-a'
"U HDZ-u su očigledno odlučili poslušati nekog tko se razumije u moderne marketinške tijekove. Odlučili su veća sredstva uložiti u Google i Facebook oglašavanje, nego izravno u medijima. Tu se pokazuju marketinški progresivnijima i od SDP-a i od svih drugih svojih protivnika u predizbornoj kampanji", smatra Rakar.
Njegovo je mišljenje i kako ovakva kampanja neće izazvati kontra učinak, što bi netko pomislio. Naime, Rakar smatra da je jednostavno krivo uvjerenje da na internetu uglavnom dolaze educiraniji ljudi skloniji liberalnijim političkim gledištima.
"Internet je u punoj snazi u Hrvatskoj negdje od 1994. godine i danas je postao nešto uobičajeno, kao struja, tekuća voda... Presjek osoba koje su aktivne na internetu jednak je onom u "običnom" društvu. HDZ sasvim pametno ovime cilja mlađe birače, a tek će se naknadno moći kazati je li im sam pristup donio ikakve koristi", kaže Rakar za Novi list.
PLENKOVIĆ OŠTRO NAPAO SDP: ‘Oni su štitili državni terorizam službi u Jugoslaviji’