Još četiri vrhunska predavača dolaze na IdejaX

Na nacionalni festival oglašavanja IdejaX, koji se održava u Zagrebu 26. i 27. svibnja, dolaze još četiri eminentna predavača: Marc Lewis, Steve Walpole, Doug Harris i Vuk Ćosić.

13.4.2011.
17:50
VOYO logo

Pored predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka koje smo već najavili, a to su Gary Vaynerchuk, Gerd Leonhard i Helge Tennø, na festival dolaze i ova četiri vrhunska stručnjaka, čime ovaj festival postaje nezaobilazan događaj za sve koji se bave oglašavanjem, marketingom, medijima i srodnim djelatnostima.

Osim ovih predavača, od kojih će domaća, ali i regionalna publika zasigurno imati koristi, na festivalu će biti organizirane i tri regionalne panel-diskusije o stanju i trendovima u struci, izložba odabranih radova pristiglih na natječaj, kao i niz strukovnih radionica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) stoje iza festivala IdejaX, a od prošlog tjedna ujedno je na medijima vanjskog oglašavanja krenula i velika nacionalna kampanja koju su osmislili članovi žirija nagrade X, na čelu s predsjednikom žirija Sinišom Waldingerom. Vizualni identitet IdejeX potpisuje Vanja Cuculić.

Očekuje se tristotinjak prijava marketinških radova iz Hrvatske, a uvjet nije članstvo ni u jednoj udruzi, i preko tisuću sudionika iz Hrvatske i regije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kotizacije iznose 999 kn za cjelokupni dvodnevni program i 399 kn za studente do 1.5., te 199 kn za one koji žele samo pogledati izložbu radova prijavljenih na natjecanje i prisustvovati radionicama, kao i završnoj, svečanoj dodjeli nagrada i velikom partiju nakon dodjele. Od 1.5. puna kotizacija poskupljuje na 1.499 kn za sve kategorije. Kotizacije za natjecateljski dio programa iznose 749 kn, a radovi se mogu prijaviti od 1. travnja do 1. svibnja 2011. Sve navedene cijene su bez PDV-a.Autori radova u klasičnim (offline) medijima će se natjecati u dvjema osnovnim kategorijama – Best on Market i Best of Admaking za nagradu X, a za sve digitalne kampanje ili elemente kampanja agencije i web produkcijske kuće radove će moći prijaviti za nagradu Mixx. Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa mogu se pronaći na web stranici: www.idejax.com.

Odluka da HURA i IAB zajednički organiziraju festival oglašavanja donesena je zbog komplementarnosti klasičnog i online oglašavanja, koji danas zajedno čine kreativnu marketinšku scenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201103240488006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo