U ROVINJU / RTL sudjelovao na trijumfalnom desetom izdanju Dana komunikacija

Image
Foto: Vana Katančić

Ovaj uzbudljivi festival još je jednom pokazao da je, iz krajnosti u krajnost i iz crnoga u bijelo, komunikacijsku industriju moguće istovremeno mrziti i voljeti, ali da prema njoj nikako nije moguće biti ravnodušan

16.4.2024.
16:29
Vana Katančić
VOYO logo

Deseto izdanje ovog omiljenog festivala obilježeno je dupkom punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a racionalna iracionalnost, predvidiva nepredvidivost i zapečatili su dojmove s ovogodišnjega tipično-netipičnog festivala.

Poznati festival kreativnosti i komunikacija i ove godine nadmašio je sva očekivanja, pa je, uz rekordnu posjećenost, i ovom prilikom isporučio jedinstvenu festivalsku ponudu, produkciju koja se rijetko viđa na ovim prostorima i najviši nivo organizacije te sa stilom i puno smijeha dočekao zajednicu Dana komunikacija na svoj deseti rođendan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, više od 70 programskih sadržaja odvijalo se na čak 7 festivalskih lokacija.

Nakon ovoga sjajnoga desetog izdanja, preostaje samo nestrpljivo iščekivati što će organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), neprofitne udruge, te IAB-a Croatia, koji okuplja zajednicu digitalnih komunikatora, pripremiti za sljedeće izdanje zaključak je, nakon što su se dojmovi konačno slegli, jedinstvene DK zajednice koja se krajem travnja zaputila u Rovinj kako bi na festivalskom 360° stageu upijala jedinstvene uvide 13 predavača iz Argentine, Belgije, Singapura, UK-a i SAD-a, UK-a te brojnih domaćih i regionalnih stručnjaka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Vana Katančić
Image
Foto: Vana Katančić

Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, ovaj tipično-netipični festival obilježila su i predavanja u ponoć, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty uz zalazak sunca, spektakularna nova produkcija glavne 360° dvorane, rasprodane prve količine FUCK & LOVE mercha, nova četvrta dvorana, prvi AI asistent jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i niz drugih neviđenih sadržaja nikada sunčanijeg izdanja Dana komunikacija.

Image
Foto: Vana Katančić
Image
Foto: Vana Katančić

Spektar tema koje su pokrile sve od ispitivanja granica kreativnosti, tabu-tema industrije, rušenja stereotipa i kreativnog kaosa izvukao je najaktualnije i najzanimljivije od industrije, a u večernjim terminima dodijeljena su i priznanja za najbolja postignuća među 518 projekata u izboru za nagrade struci, na odabiru kojih je radilo 118 članova žirija i odbora natjecanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj uzbudljivi festival još je jednom pokazao da je, iz krajnosti u krajnost i iz crnoga u bijelo, komunikacijsku industriju moguće istovremeno mrziti i voljeti, ali da prema njoj nikako nije moguće biti ravnodušan.

Image
Foto: Vana Katančić
Image
Foto: Vana Katančić

Organizatori su stoga povodom zatvaranja desetog izdanja pozdravili svoju DK zajednicu, zahvalili svim predavačima, panelistima, partnerima, prijateljima festivala, medijima te svima koji su bili dijelom organizacije i pomogli realizirati ovaj opsežni projekt uz čestitke pobjednicima natjecanja, zatvorivši festivalska vrata dogodine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svi već dobro znaju da s nama nikada nije dosadno – a ove je godine naš nekoć manji projekt poprimio jednu sasvim novu, neobičnu, sunčanu dimenziju, koja se riječima ne može dočarati. Sigurna sam da je svima bilo teško krenuti put kući iz Rovinja", poručila je direktorica festivala Dunja Ivana Ballon i dodala: "Iz godine u godinu imamo sve teži zadatak iznova inovirati festival i nadmašiti besprijekorno sjajne dojmove – ali izazov uvijek rado prihvaćamo. Vidimo se na DK2025."

Image
Foto: Vana Katančić
Image
Foto: Vana Katančić

Sve one koji se ove godine nisu mogli pridružiti velikom slavlju komunikacijske industrije razveselit će vijest da su online kotizacije uz koje je sadržajima glavne dvorane moguće pristupiti i 30 dana nakon završetka festivala i dalje dostupne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Dani komunikacija u Rovinju. Predavač Ooban Butler: 'Vi znate kako se dobro provesti'

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo