Oglasnik predstavio redizajnirana tiskana izdanja

13.2.2013.
9:37
VOYO logo

Tiskana izdanja Oglasnika zadržavaju dosadašnju dinamiku izlaženja ponedjeljkom, srijedom i petkom po cijeni od 12 kuna te i dalje nude velik broj različitih oglasa na jednom mjestu koji na najbrži mogući način spajaju potencijalne kupce s prodavačima, uz dodatne novosti.

Oglasnik ponedjeljak donosi veliku ponudu malih oglasa, prezentira male oglase na omotnim stranicama te je, kao takav, idealan za privatne oglašivače i manje obrte koji brzo i učinkovito žele oglasiti svoju ponudu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najveću promjenu donosi Oglasnik srijeda koja mijenja format i, osim oglasa prezentiranih na džepnom A4 formatu, izdanje donosi kupone s popustima za razne proizvode i usluge. Specifičnost izdanja srijedom je njegovo trajanje od sedam dana, što ga čini idealnim za sve oglašivače koji žele konstantnu prisutnost na prodajnim mjestima.

Izdanje petkom najtiražnije je izdanje i nudi dodanu vrijednost čitateljima u vidu specijalnih priloga koji će im poslužiti kao inspiracija te donosi glossy naslovnicu koja će biti zanimljiva oglašivačima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oglasnik neprekidno izlazi pune 24 godine i konstantno održava kvalitetu i kontinuitet kako bi čitatelji i oglašivači ostvarili svoje ciljeve – kupili, prodali, iznajmili, unajmili ili poklonili svoje proizvode i usluge. Redizajn ovih izdanja pomno je napravljen u skladu s potrebama tržišta i dugogodišnjim iskustvom u industriji oglasnika u tiskanim i internetskim izdanjima.

Sve informacije oko novih izdanja Oglasnika pogledajte ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo