Milanovićeva vlada treća najaktivnija na Twitteru

Prema podacima za razdoblje od 7. veljače do 2. lipnja ove godine sa službenog Twitter računa Vlade od ukupno 3200 tvitova njih 1470 (46 posto) bili su izravni odgovori građanima.

9.7.2014.
15:44
VOYO logo

Prema podacima nedavno objavljene međunarodne studije 'Twiplomacy', agencije Burson-Marsteller, hrvatska Vlada treća je najaktivnija vlada na Twitteru i u nešto manje od četiri mjeseca s njenog službenog računa objavljeno je 3200 tvitova, prosječno 28 dnevno.

Objavljeno je to na internetskim stranicama hrvatske Vlade koja priznanje "third most prolific Twitter account among all governments" vidi kao "još jedno međunarodno priznanje za svoj trud i rad u komunikaciji s građanima preko društvenih mreža" i napretkom u odnosu na prošlu godinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

https://twitter.com/VladaRH/statuses/486767253573337088

Prema podacima za razdoblje od 7. veljače do 2. lipnja ove godine sa službenog Twitter računa Vlade od ukupno 3200 tvitova njih 1470 (46 posto) bili su izravni odgovori građanima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Također, 57 posto tvitova imalo je poveznicu, što je povećalo vjerojatnost da je Twitter račun Vlade bio izvor preciznih i pouzdanih informacija. Gotovo trećinu tvitova građani su podijelili dalje, što pretpostavlja činjenicu da građani Twitter račun Vlade smatraju pouzdanim i vrijednim izvorom informacija. Tvitovi su u tom razdoblju podijeljeni čak 5051 puta", navodi se na vladinim internetskim stranicama.

Ističe se i povećan broj "lajkova" na Facebooku koji je u konstantnom porastu od početka godine kada je iznosio 122.360, a sada iznosi više od 130.000, kao i svakodnevni dijalog s građanima putem društvenih mreža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U prvoj polovici 2014. godine s Facebook stranice Vlade odgovoreno je na 6050 upita građana, što u prosjeku čini 33 odgovora dnevno", ističe Vlada.

Dodaje tome i da, osim odgovora na upite, građanima pokušava približiti svoje odluke te poreznim obveznicima transparentno prikazati kako se troši proračunski novac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prvih šest mjeseci ove godine Odjel za online komunikacijuje je na Facebook stranici Vlade postavio ukupno 142 objave (23 objave mjesečno), a svaku od njih u prosjeku je vidjelo 40.000 građana.

Prošli mjesec tako je na Facebook stranici Vlade postavljeno deset objava, a prikupile su prosječno 904 "lajka". Vlada "u prilog kvaliteti" tih objava ističe da su ih građani podijelili ukupno 674 puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naglašava i veliku aktivnost na društvenim mrežama za vrijeme poplava koje su u svibnju pogodile Slavoniju, ali i Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.

"Za vrijeme poplava Odjel za online komunikaciju Vlade RH održavao je i osvježavao posebnu stranicu na Vladinoj web stranici, na kojoj su bile objedinjene sve informacije koje su pristizale iz ministarstava, od građana, volontera, Crvenog križa, a koje su bile vezane uz pomoć poplavljenim područjima. Jedan od mnogobrojnih primjera s društvenih mreža jest poziv građanima za pomoć sugrađanima na poplavljenim područjima. Apel za pomoć podijeljen je preko 3000 puta, prikupio je više od 700 lajkova, a ukupno je objavu vidjelo više od 300.000 građana", ističe Vlada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo