Naime, promidžbenom kampanjom su jednostavno htjeli privući pozornost, a tvrde da su im u stvarnosti najbitnije kvalifikacije. U kontroverznom oglasu stoji: 'Tražimo motivirane i profesionalne djevojke sa smislom za humor. Poželjno je da su 'vruće' poput onih s televizije, a nije na odmet niti da imaju završenu školu za medicinske sestre.'
Iako je iz oglasa sasvim jasno da je riječ o šali, s obzirom da se kvalificiranost za posao navodi tek usputno, one koji su se okomili na švedsku bolnicu najviše muči činjenica da je uz životopis potrebno dostaviti i - sliku, prenosi The Local.
Iako to nije neobična praksa, mnogi misle da je bolnica prešla granicu dobrog ukusa. No, Jörgen Andersson, jedan od onih iz bolnice koji su podržali ideju za provokativnu reklamu, tvrdi da je jako zadovoljan kampanjom jer je uspjela skrenuti pažnju pa prijave za posao ne prestaju stizati.
Hoće li na kraju kod odabira prevagnuti fizički izgled ili kvalifikacije, teško je reći, no iz bolnice su jasni i glasni da su na prvom mjestu isključivo kvalifikacije. Pritom nije navedeno ubraja li se fizički izgled u kvalifikacije.